أن تحب احد ما ..........ليس سوي آلم مؤجل !!!!!!!!!!!!!!

                                    أن تحب احد ما ..........ليس سوي آلم مؤجل !!!!!!!!!!!!!!                                            

عارفين العبارة ديه سمعتها فين ايوة سمعتها مش قرأتها كانت من ضمن حوار في

 فيلم رعب امريكي 

اه والله فيلم رعب المهم  أنا سبت الفيلم اللي كنت فعلا مرعوبة منه ونسيت الاحداث

 وانا قاعدة بتأمل الجملة

شوية.
........
وسألت نفسي في نوبة فلسفية  

في ادي ايه الجملة صح 100%

وحسيت إنها بتشرح معني حياتنا كله في جملة واحدة

 انا بعتبره شجاعة انك تحب حد وتعطي ليه 

السلطة علي مشاعرك ويكون مصدر سرور او حزن ليك

وربما كانت الآمنا مرتبطة بمحبتنا لبعض الاشخاص

بالرحيل عنا بطريقة او بأخري ومحاصرة الذكريات لينا

في كل خطوة من حياتنا

ومع ذللك متقدرش تبطل تحب لا ن معناه هتبطل تحب

كل شخص في حياتك عائلتك، اصدقائك ،وحتي علاقتك مع نفسك لازم تكون بتحبها 

من غير نرجسية أو أنانية

واخيرااااااا خلصت نوبة الفلسفة 

وكملت الفيلم وهو بالمناسبة فيلم insidious 3





ليست هناك تعليقات

من أنا